onsdag 23. september 2009

Nytt sted å bo er i boks...

Vår bosituasjon er nå ordnet. Ei god venninne, Anne-Hjørdis Grøvan, som jobber som lærer ved den norske skolen i nairobi, har åpnet sitt hjem for oss! Vi er utrolig takknemlige for hjelpen hun gir oss!
Vi gleder oss veldig til å begynne arbeidet på barnehjemmet nå. Men først skal vi en tur til Zanzibar i helgen! (Rømmer avgårde når det nærmer seg bursdag!)

Vi kommer sterkere tilbake med innlegg når vi er i gang på barnehjemmet i nrb!

Om noen ønsker mer direkte kontakt med oss, kan dere henvende dere på våre mail adresser;

synnove_he@hotmail.com for Synnøve Helland, og
ssteinbru@hotmail.com for Synnøve Steinbru

Ha ei fantastisk helg alle sammen, det skal vi:)

5 kommentarer:

  1. Gratulera med dagen Synnøve. Håper du får ein aldeles fantastisk 30 års dag. Tenker den blir minnerik ja. Kos deg masse og hils Synnøve ;)

    SvarSlett
  2. Oisann eg var visst ein dag for tidlig ute. Men men. Gratulera med dagen i dag då :) Me skulde på melkeskodda...

    SvarSlett
  3. Gratulere med vel overstått, I dag skal jeg og Isak på turnen sammen, Trur det blir kjempekjekt Håper du kommer snart hjem igjen, vi savner deg mye i Lube barnehage.

    Hilsen Daniel A Johansen

    SvarSlett
  4. Dorthea.. Du hadde rett den første gangen:) Uansett, takk for hilsen..

    Daniel, så koselig at du har vært innom bloggen her. Håper dere har det bra i Lube, eg kommer tilbake så fort det er ledig jobb til meg:) Hils masse til de andre. Du er en god gutt:)

    SvarSlett
  5. Eg begynte å tvila skikkelig på meg sjølv når eg var inne på Berit og Jørn sin blogg og såg bursdagshilsenen der. Eg var egentlig ganske sikker på at det var 26. men ka hjelpe det når ein går rundt med konstant skoddelagt hjerne. Kos dåkke masse. Me snakkes vel kanskje litt etter kvart?

    SvarSlett